מבצעי החודש במג׳יק! 24% הנחה ברכישה מעל 499₪: קופון APRIL24 (בכפוף לתקנון)
100% לקוחות מרוצים לא טועים
חברת בוטיק משפחתית משנת 2003
לנחות מהעולם שבחוץ לתוך אי של שלווה בבית.

מראות לחדר שינה

אור טבעי ועיצוב מקורי – כך מראות לחדר שינה ישפיעו על האווירה

מראות לחדר שינה יוצרות אווירה שאי אפשר לתאר. הן מסוגלות להגדיל חזותית חדר קטן ולהוסיף טעם מיוחד לעיצוב פנים שלו. יתרה מכך, פסיכולוגים וסקסולוגים אומרים שמראות עוזרות במידה מסוימת להביא את היחסים האינטימיים לרמה חדשה.

עם זאת, עמים רבים מאמינים שאי אפשר לתלות מראות בחדר השינה ממספר סיבות. הם טוענים שעל פי אמונתם, אלמנט דקורטיבי זה מסוגל לקחת אנרגיה חיונית, וזה ישפיע במוקדם או במאוחר על הרווחה שלנו. אז בואו נבין מה עלינו לעשות, ואיך לעשות את זה נכון, אם אנחנו עדיין רוצים להכניס מראות לחדר שינה, ולהנות מכל היתרונות שהן מביאות לעיצוב החדר.

כיצד למקם מראות לחדר שינה נכון

לפני שקונים ומחפשים היכן לתלות מראות לחדר שינה, יש להעריך את החדר ואת מיקום הרהיטים. אולי, אפילו במבט חטוף, תמצא כמה מקומות אופטימליים עבור המראות שלכם. אם חדר השינה קטן, תוכלו להשתמש במראות גדולות שיגדילו את החלל חזותית. בחדר שינה מרווח ניתן להצטייד במספר מראות גדולות לצד המיטה. מראה על חלק מהתקרה או על פני כל תקרת החדר היא פתרון עיצובי לאנשים אמיצים.

אם בחדר השינה שלכם יש חלונות, נסו להתקין מראה רצפה גדולה מול החלון. אתם תראו שהחדר יהפוך לגדול יותר מבחינה ויזואלית, מרווח יותר ומואר יותר. זהו מיקום מצוין למקם מראות בחדרים המעוצבים בצבעים כהים.

מראות לחדר שינה – בחרו את הצורה והגודל

בואו נבדוק אילו הצורות והגדלים של מראות מומלצות כדי להשלים את היצירה המושלמת לחדר השינה שלכם:

  • מראות רצפה באורך מלא – בחדר שינה מרווח, מראה רצפה באורך מלא תיראה מושלמת. זה יכול לעמוד על מעמד מיוחד או ישירות על הרצפה. העיקר שהמראה לא תעמוד במעבר ולא תגרום אי נוחות. את מראת הרצפה בחדר השינה ניתן למקם ליד החלון או בפינה, נשענת על הקיר ליד המיטה.
  • מראות עגולותהמראה העגולה תשתלב בכל פניה בחדר השינה. ניתן למקם את המראות העגולות בכל חלק בחלל החדר – מעל המיטה או שידת המגירות, ליד החלון ואפילו על דלת הפנים. אם אתם חוששים שמראה עגולה תיתן רושם של פשטות מוגזמת, התקינו לצדה אלמנטים דקורטיביים אחרים. השתמשו בגופי תאורה, ציורים קטנים או צילומים ממוסגרים, פרחים טבעיים או מלאכותיים.
  • מראות בצורת שמש – מראות שמש נראות נהדר בחדרי שינה המעוצבים בסגנון קלאסיקה מודרנית וארט דקו. לרוב הן מבצעות פונקציה דקורטיבית. עדיף לבחור את המראה שתתאים לגימור החדר ותשתלב עם רהיטים מעוצבים קיימים. ניתן לתלות מראות בצורת שמש מעל המיטה, שולחן איפור או שידות הלילה. בנוסף, מראות בצורת שמש יכולות לשמש כתחליף לתמונה ישנה על הקיר, לדוגמא ניתן להשתמש במספר מראות מעוצבות לסלון וחדר השינה יחד או לבחור במראת שמש גדולה, שתהפוך לאלמנט המרכזי בחדר.
  • מראות מלבניות – כל רעיון עיצובי יכול להתממש עם מראות מלבניות. לחדר שינה קטן אפשר לקנות שתי מראות באורך מלא ולהתקין אותן בפינות החדר. טכניקה זו תגדיל חזותית את שטח החדר, הרי אחת הפונקציות העיקריות של מראות מלבניות היא להגדיל את החלל חזותית ולהרים את התקרה – הכל תלוי איך אתם מציבים אותן – אופקית או אנכית. בנוסף, תוכלו להשתמש במראות מלבניות לא רק לחדר השינה. מראה מלבנית במסדרון מעל קונסולה לכניסה תיצור גם כן את אפקט הרחבת החלל וגם תתרום יצירתיות וייחודיות לחלל הכניסה.

מראות לחדר שינה

השימוש במראות בעיצוב פנים פותחות אפשרויות עיצוב רבות. הן יוצרות אפקטים חזותיים מרשימים, משנות את הגיאומטריה של החדר ואת התאורה שלו. הגודל, הצורה והעיצוב תלויים במטרת העיצוב שעל הפרק ובמאפייני החדר. בעזרת מראות מסוגננות תוכלו לעצב את חלל הבית באופן ייחודי ומקורי.

ואת זה כמובן תוכלו לעשות בעזרת ייעוץ מקצועי של מומחי ‘מגיק מומנט’, אשר יבחרו ביחד איתכם את סגנון המראות שיתאים עבור בית החלומות שלכם בהתחשב בכל האלמנטים החשובים, וכמובן גם ישמחו לייעץ לכם לגבי מיקום והתקנת המראות בחלל החדר.

מראות לחדר שינה – שאלות ותשובות

  • האם אפשר להחזיק מראה בחדר השינה שממול למיטה?

אם בכל זאת החלטתם להתקין מראות לחדר שינה, קבעו מראש היכן להתקין אותן. גם מומחי פנג שואי וגם חוקרים אומרים “לא” חד משמעי לשאלה ” האם אפשר להתקין מראה מעל המיטה?” הרי אדם עלול להתעורר מסיוט ולהיות מפוחד עוד יותר כאשר הוא רואה את עצמו במראה עם טביעת פחד או אימה על פניו.

  • האם ניתן להתקין מראות מוארות בחדר השינה?

מראות מוארות נמצאות בדרך כלל בחדרי אמבטיה, אך ניתן להשתמש בהן גם בתוך מראות לחדר שינה. לדוגמה, ניתן לתלות את המראה מעל שולחן איפור או להניח ישירות עליו. פרקטי, נוח ומסוגנן. ניתן להתקין מראה גדולה ומוארת באורך מלא לצד המיטה או מולה.

Shopping cart0
הסל שלך ריק עכשיו, אבל עולם שלם של טאצ'ים לבית מחכה לך בפנים

עבורנו, עיצוב הוא עניין של יצירת חוויה באמצעות צבע, צורות ומרקמים. מה שדרוש הוא הטאצ׳
הנכון, ולפתע הבית שלכם ירגיש לכם מדויק.

הצטרפו לניוזלטר שלנו כדי להיות חלק מקהילה שעוסקת בעיצוב, אווירה ויצירת חוויה בחלל הביתי:

לא נעביר את הפרטים שלך הלאה לאף אחד.