מכירים את זה שאתם מגיעים בבוקר למשרד עם החלטה שהיום תסיימו את כל המשימות הפתוחות שנשארו? אבל אז בדיוק הקפה שלכם שעמד על ערימת ניירות רעועה נשפך ואתם לא מצליחים למצוא מסמך ממש חשוב שנקבר תחת ערמת חפצים המפוזרת על פני השולחן. וכשאתם מרימים את הראש לקחת קצת אויר כדי לנשום ולהירגע אתם נתקלים בקירות הריקים והאפרוריים מסביבכם שעוד יותר מורידים את מצב הרוח?
אנחנו מבלים במקום העבודה שלנו הרבה מאוד שעות ביום
וכבר ידוע, שלסביבת העבודה יש השפעה קריטית ביותר על העשייה שלנו, רמת היצירתיות בעבודה ולא פחות מכך על תחושת שביעות הרצון ומצב הרוח שלנו.
שדרוג סביבת העבודה והכנסת פריטים אישיים ומשמעותיים יעזרו לכם להפיק יותר מזמן העבודה שלכם. אז איך עושים את זה?
הנה 4 טיפים פשוטים שתוכלו ליישם כבר מחר בבוקר:
- הפכו את סביבת העבודה שלכם למסודרת וידידותית יותר באמצעות יצירת מקום למחשב הנייד, לכוס הקפה ולפריטים בהם אתם משתמשים בתדירות גבוהה.
- הוסיפו עציצים ירוקים שיפיחו חיים במשרד.
- תלו לוח קטן עם תמונות של היקרים לכם.
- השקיעו גם בדברים הקטנים והבנאליים כמו ציוד משרדי נוח ונעים לשימוש ושלבו כמה חפצים ייחודיים כמו: מתלה למפתחות או צלחת מעוצבת שיעזרו לכם בעשיית סדר.